سوالات متداول خریداران

در صورت وجود مشکل در پرداختی خاص، فروشگاه اف ایکس شارژ پس از تایید مورد توسط کارشناسان حسابداری در صورت نیاز به عودت وجه مشتری حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری آنرا میسر می فرماید.

با توجه به مسئولیت فروشگاه اف ایکس شارژ در قبال محصولات دیجیتالی که بصورت کد یا اسکن در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و در وب سایت بصورت کاملا بولد شده در صفحه اول و همچنین در صفحه قبل از خرید ذکر کرده، گیفت کارت خریداری شده پس از تحویل به مشتری به هیچ عنوان با گیفت کارت های دیگر تعویض نمی گردد. (تنها در حالاتی که ثابت شود گیفت کارت مشکل داشته). تنها دلیل آن هم کاملا مشخص می باشد که کل محصول دریافت شده توسط مشتری همان کد می باشد و حین تحویل به مشتری مسئولیت گیفت کارت و کد آن بر عهده خود مشتری به عنوان دارنده کد گیفت کارت می باشد.

اف ایکس شارژ سیستم تمام اتوماتیک و هوشمندی می باشد که با اطلاعات ورودی که از خریدار دریافت می نماید، فاکتور تولید کرده و برای همان شخص پس از تایید گیفت کارت را ارسال میکند. از بکار بردن ایمیل و شماره تلفن دیگران بشدت خودداری فرمایید ؛ کلیه اطلاعات خرید و گیفت کارت خریداری شده شما بصورت خودکار برای آن شخص ارسال می گردد. مسئولیت وارد کردن اشتباه ایمیل و شماره تلفن برعهده مشتری می باشد. چرا که ممکن است ایمیل اشتباه وارد شده از جانب کاربر وجود خارجی داشته باشد و نسبت به دریافت ایمیل شما و سوء استفاده از محتوای آن اقدام کند.

در حفظ و نگهداری اطلاعات پروفایل خود به شدت کوشا باشید. همانطور که در پیامک تایید پروفایل کاربری خود مشاهده می کنید، ذکر شده که کد تایید حساب کاربری خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار نداده. افراد سودجو با استفاده از شماره موبایل و تلفن منزل شما شروع به کلاهبرداری و خرید های غیرمجاز میکنند. در نظر داشته باشید که وب سایت اف ایکس شارژ هیچ مسئولیتی نسبت به اقدامات اشتباه شما و در اختیار قرار دادن Username و Password (نام کاربری و رمز عبور) یا کد تایید SMS پیامکی نداشته و در صورت استعلام مقامات قضایی یا پلیس فتا در اختیار مقامات قرار می گیرد. همچنین از رمز های ساده در حین ثبت نام استفاده نفرمایید.

با توجه به افزایش تعداد تراکنش های بالای درگاه های پرداخت اینترنتی و همچنین نواسان سرعت سرویس دهنده های مبدا و مقصد در برخی ایام ممکن است تعداد انگشت شماری در حد ۲ تا ۵ سفارش پرداخت شده باشد، از حساب مشتری کسر شده باشد ولی رسید آن بدلیل ترافیک بانک ها دیر به دست ما برسد یا اصلا رسید آن به سایت اف ایکس شارژ برگشت نخورد. ممکن است در این حین پیامی مبنی بر پیام موفقیت آمیز نبود از بانک دریافت کنید و باز مجددا پرداخت کنید که نتیجه ی آن پیامکی از بانک مبنی بر کاهش دو مرتبه ای پول از حساب شما باشد.

تراکنش های برگشتی بانکی بصورت اتوماتیک در ایام هفته پس از حداکثر نیم ساعت بصورت خودکار از جانب بانک ها به حساب صاحب کارت/حساب بانکی بازگشت می خورد. مبالغ بازگشتی اشتباهی از بانک به هیچ وجه برای شما پیامک نمی شوند! برای اینکه مطمئن بشوید می بایست پس از گذشت زمانی کمتر از ۱ ساعت از حساب خود موجود یا صورتحساب دریافت کنید که شاهد بازگشت +مثبت آن مبلغ روی حساب خود باشید.

حال اگر ۱% این اتفاق نیوفتاده باشد، مثلا در ایام تعطیل یا روزهای پنجشنبه باشد بانک این عملیات را کمی با وقفه گاها ۷۲ ساعت به تعویق می اندازد.

اگر باز این اتفاق نیوفتاد می توانید از شماره تلفن ثابت که در سفارش خود ثبت نموده اید با یکی از خطوط پشتیبانی سایت ارتباط تلگرامی برقرار کنید و با ارائه اطلاعات سفارش خود این جریان را پیگیری فرمایید. شاید ۱% پول به حساب سایت واریز شده باشد ولی بانک اعلام ناموفق ارسال کرده باشید. اگر چنین موردی رخداده باشد سریعا گیفت کارت در اختیار مشتری قرار میگیرد و اگر اشتباها ۲بار پرداخت شده باشد مشتری با ارائه شماره کارت بانکی خود می تواند مبلغ را استرداد کند.

انشاالله که درگاه های بانکی میزان خطای خود را کم کرده تا مشتریان حتی ۱ نفر هم دچار این رخداد نشود.

در نهایت جای نگرانی نیست چرا که تیم پشتیبانی اف ایکس شارژ تا انتهای حل مساله با مشتریان عزیز همراه می باشد.

با تشکر

تیم پشتیبانی اف ایکس شارژ

قابل توجه دوستان عزیزی که خرید گیفت کارت داشته اند، پرداخت سفارش را انجام داده اند و هنوز کدی دریافت نکرده اند؛ سیستم تحویل گیفت کارت بصورت آنی بصورتی می باشد که ابتدا طی فرآیند خرید احراز هویت ۲ مرحله ای برای خریدار صورت گرفته (بصورت اتوماتیک) انجام میگیرد و پس از آن بصورت لحظه ای گیفت کارت به خریدار نمایش داده می شود، یک نسخه از گیفت کارت خریداری شده نیز به ایمیل شخص خریدار ارسال می گردد. این فرآیند بصورت ۲۴ ساعته و هوشمند می باشد. کاربرانی که تایید نهایی نشده اند نمی توانند از سایت گیفت کارت دریافت کنند، در این حالت اگر صفحه را پس از پرداخت بسته اید حتما با تلفن ثابتی (منزل) که در سفارش خود درج نموده اید با یکی از پشتیبان های وب سایت که در ساعات مشخص شده ۹ صبح الی ۱۲ شب روزهای شنبه تا پنجشنبه با شماره های موجود در بالای سایت حضور دارند تماس گرفته و نسبت به تایید حساب کاربریتان و دریافت گیفت کارت خود اقدام فرمایید.

مقالات آموزشی